products

Stampante 3D per produrre un prototipu di pruduttu industriale

In cunfrontu cù u prucessu tradiziunale di fabricazione di i prudutti industriali, cù l'aiutu di a tecnulugia è l'equipaggiu di stampa 3D, i pruduttori ponu aduprà software di computer, etc., per disegnà una figura di un pruduttu è stampà a so forma tridimensionale. Dopu una osservazione curretta è l'analisi, u persunale di produzzione pò mudificà i paràmetri currispondenti per aghjustà a funzione di e cumpunenti à un statu ottimali. Stampante 3D di sinterizazione laser laser, stampa 3D SLA, è a tecnulugia di stampa 3D di sinterizazione di laser di metallu sò applicati gradualmente à a fabricazione di macchine-utensili, a custruzione di pezzi cumplessi d'automobili è altri campi. In quantu à u cuncepimentu di u prototipu di u produttu industriale, a tecnulugia di stampa 3D ghjucà un rolu sempre più impurtante.

1. Cuncettu di produttu è cuncepimentu di prototipu

Un pruduttu hà bisognu à passà numerosi teste da u prugettu preliminariu, u sviluppu, e prova à a pruduzzione finali. A stampa 3D pò verificà rapidamente l'effettu di cuncepimentu in tuttu u sviluppu di u cuncettu di u produttu è u cuncepimentu di u prototipu.

Per esempiu, durante a ricerca è u sviluppu di u mutore virtuale VR, u SamSung China Research Center hà avutu una volta per aduprà u mutore di l'unità per fà l'effetti di proiezione è paragunà cù u mudellu attuale. Per assicurà i risultati sperimentali, un numeru considerableu di mudeli deve esse disignatu per u cuncepimentu è a pruduzzione di modellu di mudellu. Finalmente, a tecnulugia di stampa 3D hè aduprata per pruduce rapidamente u mudellu finitu per a verificazione di R & D.

1Produzzione rapida di i prudutti finiti per a verificazione di u disignu

2. Verificazione funziunale

Dopu chì u pruduttu hè cuncepitu, a prova di funzione hè generalmente necessaria per verificà a prestazione, è a stampa 3D pò aiutà a verificazione di a funzione fabricendu direttamente o indirettamente i prudutti cù certe proprietà di materiale è parametri. Per esempiu, in a ricerca è u sviluppu di macchine industriali da un fabricatore in a provincia di Jiangsu, u fabricatore utilizò a tecnulugia di stampa 3D per fà parti di macchine industriali, le assemblò è realizò una verificazione funzionale per verificà u prestazione di e macchine industriali.

2Prudutti di stampa industriale 3D per a verificazione di funzione

3. Produzione à bassa batch

U modu di pruduzzione tradiziunale di i prudutti industriali si basa generalmente in a produzzione di muffa, chì hè costuosa è piglia assai tempu. Invece, a tecnulugia di stampa 3D pò pruduce prudutti finiti direttamente in picculu batch, chì ùn solu ùn salva i costi, ma ancu assai risparmia u tempu di produzzione. Per esempiu, un fabricatore industriale in Zhejiang hà utilizatu a tecnulugia di stampa 3D chì facenu e parti chì ùn sò micca durabile in un lottu chjucu una volta chì i pezzi nantu à a macchina avianu a so vita di serviziu, chì cunserva assai u costu è u tempu.

3Stampa 3D produzzione batch picca di prudutti finiti

Quì sopra sò alcuni scenarii di applicazione è casi per a tecnulugia di stampa 3D in produzzione di prototipi di produttu industriale. Se vulete sapè di più nantu à a stima di stampatore 3D è più suluzioni di applicazioni stampate in 3D, lasci un messaghju in ligna.

 

 


Post time: Jun-22-2020